Кошик
75 відгуків
+380 (67) 772-02-50
79054, вул. Кульчицької 3, Львівська оласть,, Львів, Україна
Інтернет-магазин підшипників та ременів NUNJ
Кошик

Підшипники вставні типу SB

Підшипники вставні типу SB — це самоустановлювальні кулькові підшипники з розширеним внутрішнім кільцем, призначені для встановлення у корпуси підшипників (UCP, UCF, UCFL, UCFC тощо).
Вони мають сферичну зовнішню поверхню, що дозволяє їм самостійно центруватися в корпусі, компенсуючи перекоси вала або неточності монтажу.
Це один із найпоширеніших типів вставних підшипників (Insert Bearings) для середніх навантажень і помірних швидкостей.


Будова:

Підшипник типу SB складається з:

  1. Внутрішнього кільця

    • Має розширений бурт з одного боку.

    • Кріпиться на валу за допомогою двох фіксувальних гвинтів, розташованих під кутом 120°.

    • Така конструкція забезпечує надійну фіксацію та простий монтаж без шпонок.

  2. Зовнішнього кільця

    • Має сферичну зовнішню поверхню, що вставляється у відповідне гніздо корпусу.

    • Це дає змогу підшипнику самоустановлюватися (до 2–3°).

  3. Тіл кочення (кульки) — розміщені між кільцями в сепараторі.

  4. Ущільнення (2RS) — із двох боків, для захисту від пилу, вологи й забруднень.
    Часто доповнюються захисними шайбами (щитками).


Принцип роботи:

Підшипник SB вставляється у сферичне гніздо корпусу.
Під час роботи кульки котяться між кільцями, а сферична зовнішня поверхня дає можливість підшипнику автоматично вирівнюватися, зберігаючи рівномірний розподіл навантаження.
Фіксаційні гвинти утримують внутрішнє кільце на валу, запобігаючи провертання.

 

Переваги:

  • Самоустановлення при перекосі вала

  • Простий монтаж без додаткових втулок чи шпонок

  • Надійна фіксація гвинтами

  • Добра герметизація (2RS)

  • Можливість легкої заміни у корпусі

  • Підходить для більшості стандартних корпусів (UCP, UCF, UCFL, UCT, UCFC тощо)


Недоліки:

  • Потребує періодичного змащення

  • Гвинтове кріплення не рекомендоване для реверсивних (змінних напрямів) обертів

  • Не призначений для дуже великих швидкостей чи важких навантажень