Кошик
76 відгуків
+380 (67) 772-02-50
Інтернет-магазин підшипників та ременів NUNJ
Кошик

Корпусні підшипники типу UCP

Корпусні підшипники типу UCP — це підшипникові вузли з корпусом типу “подушка” (pillow block), які складаються з самоустановлювального кулькового підшипника серії UC та роз’ємного корпусу з двома лапами для кріплення.
Це найпоширеніший тип корпусних підшипників, який використовується в різних галузях техніки — від транспортерів до сільськогосподарських машин.


Будова:

Корпусний підшипник UCP складається з:

  1. Підшипника UC

    • Самоустановлювальний кульковий підшипник із сферичною зовнішньою поверхнею, що дозволяє компенсувати невеликий перекіс вала (до 2–3°).

    • Має розширене внутрішнє кільце з фіксувальними гвинтами або ексцентриковим кільцем для кріплення на валу.

    • Ущільнений із двох боків (2RS) для захисту від пилу й вологи.

    • Може мати тавотницю (маслянку) для змащення.

  2. Корпусу типу P (Pillow block)

    • Виконаний із чавуну, сталі або алюмінію, має дві монтажні лапи для болтового кріплення до горизонтальної поверхні (станини, плити, рами).

    • Корпус має сферичне гніздо, у яке вставляється підшипник UC.

    • У конструкції передбачено отвір для подачі мастила.


Принцип роботи:

Підшипник вставляється у корпус через сферичну посадку, що забезпечує самоустановлення та плавну роботу навіть при невеликих перекосах вала.
Корпус кріпиться болтами до основи, а вал проходить крізь внутрішнє кільце підшипника.
Такий вузол легко монтується, змащується і замінюється без складних інструментів.

в виде галереив виде списка

Переваги:

  • Простий і швидкий монтаж

  • Самоустановлення при перекосі вала

  • Надійне кріплення завдяки двом лапам

  • Добра герметичність і захист від пилу та вологи

  • Можливість регулярного змащення

  • Універсальність і широкий вибір розмірів


Недоліки:

  • Потребують періодичного обслуговування мастилом

  • Не призначені для надвисоких швидкостей або ударних навантажень

  • Займають більше місця, ніж фланцеві аналоги (UCF, UCFL)