Корпусні підшипники типу UCP
Корпусні підшипники типу UCP — це підшипникові вузли з корпусом типу “подушка” (pillow block), які складаються з самоустановлювального кулькового підшипника серії UC та роз’ємного корпусу з двома лапами для кріплення.
Це найпоширеніший тип корпусних підшипників, який використовується в різних галузях техніки — від транспортерів до сільськогосподарських машин.
Будова:
Корпусний підшипник UCP складається з:
-
Підшипника UC
-
Самоустановлювальний кульковий підшипник із сферичною зовнішньою поверхнею, що дозволяє компенсувати невеликий перекіс вала (до 2–3°).
-
Має розширене внутрішнє кільце з фіксувальними гвинтами або ексцентриковим кільцем для кріплення на валу.
-
Ущільнений із двох боків (2RS) для захисту від пилу й вологи.
-
Може мати тавотницю (маслянку) для змащення.
-
-
Корпусу типу P (Pillow block)
-
Виконаний із чавуну, сталі або алюмінію, має дві монтажні лапи для болтового кріплення до горизонтальної поверхні (станини, плити, рами).
-
Корпус має сферичне гніздо, у яке вставляється підшипник UC.
-
У конструкції передбачено отвір для подачі мастила.
-
Принцип роботи:
Підшипник вставляється у корпус через сферичну посадку, що забезпечує самоустановлення та плавну роботу навіть при невеликих перекосах вала.
Корпус кріпиться болтами до основи, а вал проходить крізь внутрішнє кільце підшипника.
Такий вузол легко монтується, змащується і замінюється без складних інструментів.

Підшипниковий вузел SY-40-FM SKF розміри: 40*175*56,7 корпусний типу UCP 677882 342 ₴Готово до відправки

Підшипниковий вузел UCP210 Panda розміри: 50*206*113 корпусний типу UCP 61009421 ₴Готово до відправки
Підшипниковий вузел UCP209 Panda розміри: 45*190*106 корпусний типу UCP 61008379 ₴Готово до відправки
Підшипниковий вузел UCP208 Panda розміри: 40*184*100 корпусний типу UCP 61007318 ₴Готово до відправки
Підшипниковий вузел UCP210 МАКТА розміри: 50*206*113 корпусний типу UCP 61047436 ₴Готово до відправки
Підшипниковий вузел UCP208 МАКТА розміри: 40*184*100 корпусний типу UCP 61045338 ₴Готово до відправки














Переваги:
-
Простий і швидкий монтаж
-
Самоустановлення при перекосі вала
-
Надійне кріплення завдяки двом лапам
-
Добра герметичність і захист від пилу та вологи
-
Можливість регулярного змащення
-
Універсальність і широкий вибір розмірів
Недоліки:
-
Потребують періодичного обслуговування мастилом
-
Не призначені для надвисоких швидкостей або ударних навантажень
-
Займають більше місця, ніж фланцеві аналоги (UCF, UCFL)